ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

      Ενιαίος φορέας τουρισμού: Ενημέρωση για συνεργασία με aegean & για εξέλιξη ΕΒΕΔ...


      Καλούνται τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ενιαίου Φορέα Τουρισμού Κω – Νισύρου σε συνεδρίαση, την Κυριακή 04/11/2012 και ώρα 13:00, στην αίθουσα infoτης δημοτικής μαρίνας, με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης:

      1. Ενημέρωση των μελών του Δ.Σ. για την εξέλιξη της συνεργασίας με την αεροπορική εταιρεία AEGΕAN.

       

      1. Ενημέρωση των μελών του Δ.Σ. για την εξέλιξη της συνεργασίας με το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου.

       

      1. Ενημέρωση των μελών του Δ.Σ. για την εξέλιξη του προγράμματος PARA-MARE TOURISM.

       

      1. Ενημέρωση των μελών του Δ.Σ. για την προετοιμασία του Δήμου της Κω, σε συνεργασία με την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Επικοινωνίας, στον τομέα των δράσεων πληροφόρησης των τουριστών στην Κω την περίοδο 2013.

       

      1. Διάφορα θέματα.

      Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ

      ΕΝΙΑΙΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΩ - ΝΙΣΥΡΟΥ

       

      ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΪΣΕΡΛΗΣ

      ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΩ

       

      Αποδέκτες

       

      Γιώργος Κοπάδης Σμαραγδή Παρισίδη Ειρήνη Σβύνου

      Κρητικός Ιωάννης Νίκος Καρακωνσταντίνος Μηνάς Χατζημιχαήλ

      Τσακίρης Νικόλαος Μαρία Κιτρίνα Ελένη Παπαδούλη

      Παναγιώτης Τζαμάλης Μαρία Κυπραίου Σοφία Δημοπούλου

      Γιώργος Χαλκιδιός

       

       

       

       

       

       


      • Τελευταία Ενημέρωση: 2/11/2012 6:12:12 μμ
        Λέξεις κλειδιά: ενιαιος φορεας,ενιαιος φορεας τουρισμου,δσ ενιαιου φορεα τουρισμου,ενιαιος φορεας για aegean
      ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
      $count Σχόλια
      • H KATAΡΑ-ALLINCLUCIVE!
        H KATAΡΑ-ALLINCLUCIVE!1/11/2012 3:36:00 μμ
        ΤΑ «ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ» ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ Είναι γεγονός ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν την “ραχοκοκκαλιά” της εγχώριας οικονομίας. Ένα τουριστικό μοντέλο, εμπνευσμένο από ξένους τουριστικούς πράκτορες, που επιβάλλεται στους ξενοδόχους έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα οικονομικά συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας. Για παράδειγμα ο τζίρος των μπάρ και των εστιατορίων, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, μειώθηκε απο 30% εώς 50%. Όπου εφαρμόστηκε αυτό το μοντέλο, οι μικρομεσαίες οικογενειακές επιχειρήσεις χρεοκόπησαν και ο ντόπιος πληθυσμός μετατράπηκε απο ανεξάρτητους επιχειρηματίες σε υπαλλήλους των μεγάλων μονάδων all inclusive. Ακολούθησε μείωση του εισοδήματος των ντόπιων και πλήρης οικονομική εξάρτηση της πλειοψηφίας των πολιτών απο λίγες πολυεθνικές που αποφασίζουν με ιδιοτελή κριτήρια το που θα στείλουν τουρίστες. Το “απρόσωπο” σύστημα και η ανύπαρκτη σχέση μεταξύ του παροχέα υπηρεσιών και του τουρίστα, που χαρακτηρίζει το “all inclusive”, οδηγεί στο να μην ξανά προτιμήσουν οι τουρίστες τον ίδιο τουριστικό προορισμό, όπως συμβαίνει τόσα χρόνια στο μέρος μας με τις οικογένειες που μας επισκέπτονται οχι για την ποιότητά μας ή γιατί είμαστε φθηνοί αλλά για τις καλές σχέσεις που έχουν με τον ντόπιο πληθυσμό. Ενα επιπλέον χαρακτηριστικό του συστήματος “all inclusive” είναι και οι πολλές διαμαρτυρίες για την ποιότητα των ποτών και των τροφίμων που παρέχονται στους τουρίστες. Στο διαδίκτυο μπορείτε εύκολα να διαβάσετε πολλά τέτοια περιστατικά και επώνυμες καταγγελίες επισκεπτών που προτίμησαν το είδος αυτό τουρισμού για να μας επισκεφθούν. Να σημειωθεί ότι αντιδράσεις για τα “all inclusive” υπήρξαν έντονες και σε άλλες χώρες όπως η Ισπανία. Και λεγετε ότι προσπαθουν να «περιορισουν» τα ξενοδοχια «all inclusive».. και να ξαναγυρισουν στον παραδοσιακό τουρισμό.
      • ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ..........
        ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ..........1/11/2012 8:15:00 μμ
        ..........ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΑΝ ΤΗ ΡΑΙΑΝ ΕΡ!!ΑΦΟΥ ΤΑ ALLINCLUCIVE ΕΙΝΑΙ ΜΠΙΖΝΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΝΑ ΒΡΗΤΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΝΗΣΙ!ΑΜΕΣΑ! ΦΤΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΞΕΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΜΑΣ!!!
      Γράψτε το σχόλιο σας
      Παρακαλούμε διαβάστε τους όρους χρήσης
      Όνομα Το πεδίο είναι υποχρεωτικό
      Σχόλιο (Γράψτε το μήνυμά σας μέχρι 500 χαρακτήρες)Το πεδίο είναι υποχρεωτικό